Motor HG 460 SE (18 HP)

- Kompletné špecifikácie
- Komentáre 0
- Motor HG 460 SE (18 HP)Skladom 2 ks506,94 €422,45 € bez DPH
Nové prevedenie osvedčeného motora s max. Výkonom 18 koní. Tohto výkonu je dosiahnuté zväčšením vŕtania na 92 mm a zdvihu na 69mm, novým typom vyladeného karburátora, zväčšením ventilov a sacie a výfukové sústavy a zdokonalením chladenie. Motor má tiež nový, účinnejší tlmič výfuku (nižší hluk), zväčšenú nádrž, nové vylepšené prevedenie karburátora, nový vzduchový filter.
Týmto motorom možno priamo nahradiť motory typu GX 390, pretože všetky pripojovacie a zástavbové rozmery spodnej aj zadnej príruba, hriadeľ sú rovnaké.
Prevedenie: 4-dobý, OHV, 25 ° sklonený, 1-valec, vzduchom chladený
- Obsah: 458 cm3
- Vŕtanie x zdvih: 92mm x 65 mm
- Max. výkon: 18 k pri 3600 ot / min
- Zapaľovanie: Bezkontaktné elektronické
- Štartovanie: elektrické + ručné
- Obsah nádrže: 6,5 l
- Spotreba benzínu cca: 230 g / k / h
- Objem oleja v motore: 1,4 l
- Rozmery D x Š x V: 485 x 460 x 525 mm
- Váha bez náplní: 35 kg
- Výst. Hriadeľ D x L (valcová časť): 25,0 x 60 mm, pero 7 mm
- Zmysel otáčania CCW (proti smeru hod. Ručičiek pri pohľade na hriadeľ)
Týmto motorom možno priamo nahradiť motory HONDA GX 340, GX390 a im podobné typy v rôznych stavebných, poľnohospodárskych, záhradných a iných strojoch. Všetky pripojovacie rozmery sú zhodné, výnimkou môže byť iné prevedenie výstupného hriadeľa alebo ovládanie plynu, ale to možno väčšinou prispôsobiť.
Motor s elektrickým ručným štartom, vybavený všetkým potrebným príslušenstvom, tj. Alternátorom na zotrvačníku, regulátorom dobíjanie batérie, ističom, spínacou skrinkou s kľúčikom, el. štartérom a káble pre pripojenie batérie. Stačí len pripojiť nabitú batériu, 12 V asi 15-30 Ah. Max. dobíjací prúd cca 2-3 A, závisí od otáčok motora. Možno zaťažiť ďalším spotrebičom do 20 W, napríklad svetlom.
Upozornenie: Motor s iba ručným štartom nemožno dodatočne vybaviť el. štartérom, pretože je iný zotrvačník s ozubením a vnútorným magnetom, plech pod ručné štart, niekedy nie je upevňovací otvor pre el. štartér, chýba: cievka a regulátor dobíjania, skrinka el. inštalácie atď.
Dôležité upozornenie: Ponechanie benzínu v nádrži dlhšie ako asi 2 mesiace, obzvlášť pri otvorenom uzáveru paliva, vedie k zaneseniu trysiek a dutín karburátora prímesami v benzíne a následne zhorší alebo úplne znemožnia naštartovanie motora. Odporúčame tento postup: Uzavrieť prívod benzínu a nechať motor bežať bez zaťaženia, kým sa sám nezastaví. Pri predpokladanom dlhodobom odstavení vypustiť alebo odčerpať všetok benzín z nádrže. Pri ponechaní benzínu v nádrži dlhšie ako asi 2 mesiace a nedodržania tohto postupu zvyčajne nemá následné čistenie alebo prefukovanie karburátora vzhľadom ku konštrukcii karburátora potrebný efekt. Odporúčame výmenu karburátora za nový.
Doporučujeme SÚČASNE OBJEDNAŤ SPOTREBNÝ MATERIÁL ZO ZÁLOŽKA "SÚVISIACI TOVAR