Motor HG 210 SE (7 HP)

- Kompletné špecifikácie
- Komentáre 0
- Súvisiaci tovar1
- Motor HG 210 SE (7 HP)Nie je skladom243,78 €203,15 € bez DPH
Elektrický štart, metrická hriadeľ 20,0 mm
Nové prevedenie osvedčeného motora so zvýšeným max. Výkonom 7 koní. Tohto výkonu je dosiahnuté zväčšením vŕtania na 70mm a zdvihu na 55mm, novým typom vyladeného karburátora, zväčšením ventilov a sacie a výfukové sústavy a zdokonalením chladenie. Motor má tiež nový, účinnejší tlmič výfuku (nižší hluk), zväčšenú nádrž, nové vylepšené prevedenie karburátora, nový vzduchový filter.
Týmto motorom možno priamo nahradiť motory typu GX 160, 200, pretože všetky pripojovacie a zástavbové rozmery spodnej aj zadnej príruba, hriadeľ sú rovnaké.
Prevedenie: 4-dobý, OHV, 25 ° sklonený, 1-valec, vzduchom chladený
- Obsah: 212 cm3
- Vŕtanie x zdvih: 70mm x 55 mm
- Max. výkon: 7 k pri 3600 ot / min
- Zapaľovanie: Bezkontaktné elektronické
- Štartovanie: elektrické + ručné
- Obsah nádrže: 3,6 l
- Spotreba benzínu cca: 230 g / k / h
- Objem oleja v motore: 0,6 l
- Rozmery D x Š x V: 425 x 380 x 390 mm
- Váha bez náplní: 19 kg
- Výst. Hriadeľ D x L metrická (valcová časť): 20 x 50 mm, vnútorný závit M 8
- Zmysel otáčania CCW (proti smeru hod. Ručičiek pri pohľade na hriadeľ)
Týmto motorom možno priamo nahradiť motory HONDA GX 160, GX200 a im podobné typy v rôznych stavebných, poľnohospodárskych, záhradných a iných strojoch. Všetky pripojovacie rozmery sú zhodné, výnimkou môže byť iné prevedenie výstupného hriadeľa alebo ovládanie plynu, ale to možno väčšinou prispôsobiť.
Pripojenie akumulátora: Po pripojení akumulátora slúžia dva silné drôty, na červený pripojte plus akumulátora, na čierny, spojený s kostrou, mínus akumulátora. Akumulátor je za chodu motora dobíjaný, pri nie príliš častom štartovaní možné napájať ešte ďalšie spotrebič (svetlo ap.) Do 15 W. Slabý čierny drôt je určený pre zastavenie motora, spojením s kostrou. Vhodný akumulátor je 12V asi 10-20 Ah, pripájajte zásadne v nabitom stave.
Dôležité upozornenie: Ponechanie benzínu v nádrži dlhšie ako asi 2 mesiace, obzvlášť pri otvorenom uzáveru paliva, vedie k zaneseniu trysiek a dutín karburátora prímesami v benzíne a následne zhorší alebo úplne znemožnia naštartovanie motora. Odporúčame tento postup: Uzavrieť prívod benzínu a nechať motor bežať bez zaťaženia, kým sa sám nezastaví. Pri predpokladanom dlhodobom odstavení vypustiť alebo odčerpať všetok benzín z nádrže. Pri ponechaní benzínu v nádrži dlhšie ako asi 2 mesiace a nedodržania tohto postupu zvyčajne nemá následné čistenie alebo prefukovanie karburátora vzhľadom ku konštrukcii karburátora potrebný efekt. Odporúčame výmenu karburátora za nový.